Dagens ros!


Idag govänner, är en stor dag!
Idag har jag nämligen fått min allra första "Dagens ros"!
Dagens ros till:
Line Östblom för att hon sjöng "Astrid Lindgrens-visor" hos oss, vi hade det jätteroligt, Kram hälsar alla barn och personalen från "Solgläntan".
Det ni! Fånigt kanske, men jag blev iaf mycket glad o varm om hjärtat.
Sen när jag kom hem idag stod det en bukett rosor på köksbordet med ett kort från kära mor och far, där dom hade skrivit en hälsning att jag är bra. Och så fick jag en väldigt fin present med.. Fy så snällt av dom.
Det är inte utan att man börjar undra om man fyller år igen eller nåt.
Så..jag kan inte annat än säga att det här är en bra dag!
Den här känslan ska jag suga lite på, som en karamell man bestämmer sig innan man stoppar in i munnen att den här jäkeln ska jag minsann inte tugga upp på en gång. .

O så har jag även ätit dajm-glass ikväll, (dajm? daim?) det va himla gott. Eller gött som det egentligen heter, på rikssvenska.


Dagens ros till alla er som tycker att det banne mig vore på sin plats!

Kommentarer
Postat av: silvia

ÅÅÅ va underbart, det finns nästan inget bättre än att få barns bekräftelse att man har gjort nåt bra. Grattis säger jag till dig och du förtjänade verkligen att bli uppskattad på detta vis. Kram och sockermoln till dig min kära/silvia

2007-11-29 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0