Söndag..

Grattis Picasso, du rodde hem det med fladder och strass!!
Jag och min pms fick tårar i ögonen redan när dom åkte upp ur den där pucken i golvet. Och som så många andra hulkade jag till lite varje gång dom visade Picassos pappa i bild, han va fin farsgubben.
Fick en comment av anna-lill att det va samma karl som gör kläderna till let´s dance, som stylar idolerna. Kläderna i all ära, men jag har lättare att se dom i let´s dance sammanhang.. men va vet jag, har jag nåt stylejobb kanske? Nej. 
Läste nånstans i någons blogg "jag skulle hellre sälja mitt rövhål på internet än att vara med i let´s dance", haha! Ligger nåt i det.

Idag har jag inte gjort mer än att promenerat i dimman som ligger över Söderfors. Innehålls rikt?
Nej...jag håller på att tråka ihjäl mig.
Imorn blir det till att knäcka ryggen hos naprapaten, och shoppa lite. Sen bär det av mot Göteborg på tis! På skakiga ben.. men RECLAIM THE CITY! Det är mitt motto den närmsta tiden. ojoj, får lite tryck över bröstet av att bara skriva nåt så självsäkert. Jag är skiträdd i ärlighetens namn.
Men man lever bara en gång, och det här ska väl vara lite av ens prime-time i livet? Jo. Så det är bara att tjuren vid hornen.
Det va värst vad jag ställer frågor till mig själv och sen svarar på dom..

Jag skulle vilja lägga in bilder i min blogg..men jag är för slö för att ta ut minneskortet ur kameran. Höjden av slö-het. Ska bli ändring på det.

Tata!


Kommentarer
Postat av: silvia

det var det bästa med hela idol finalen tycker jag, inslaget när pappan brast i gråt när han talade om sin kära Marie. Det är klart att Göteborg ska akta sig när Line återvänder, it´s all yours! Tata!

2007-12-09 @ 17:09:35
Postat av: Anna

Det har stannat upp lite här tycker jag, dags för lite uppdatering av bloggen ;-) Klart att jag var tvungen att jul-pimpa bloggen lite, och självklart ska det då även spelas julmusik!! :-)

2007-12-18 @ 22:58:22
URL: http://tokbusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0