Så går en dag...


Jag vill skänka en tanke till lilla Felicia, en kämpande liten tjej, som jag har följt genom att hitta en länk på Anna-lills blogg.
tidigmamma.blogg.se
Hennes mamma har skrivit dagbok om hur livet är för deras dotter felicia, som har kämpat tappert mot cancer.
Idag när jag gick in på hennes sida, så har hon flygit iväg till himmelen. Jag sörjer med hennes familj, det är så tragiskt. Så, en tanke till alla er som kämpar vidare med ett liv utan er flicka. Och till felicia, hälsa min farmor o farfar om du ser dom, dom är snälla och bjuder dig på glass!
Vet inte om jag tror på himmelen alls, men i såna här stunder så bara måste man välja att tro. Ett tag iaf.
Gå in på sidan och läs, det ger en mycket.

Själv har jag flyttat ner till göteborg, reclaimade stan i en vecka ungefär, sen drog jag hem till söderfors igen, för jul o nyår! Det känns grymt gött att ha en lägenhet med ett perfekt läge! annat än kortedala det...
Men den är så liten o bland känns det lite klaustrofobiskt..o väggarna kryper mot en.. men man vänjer väl sig!
Det va härligt att få träffa goa vänner, utan dom hade jag nog inte klarat mig en vecka där nere. så tack tack, ni är för härliga.

Idag har jag handlat klart alla mina julklappar..känns skönt som fan. men jag vet inte helt 100 vad det är jag fått med mig hem. Blir sjukt stressad av alla människor!! Mina sämsta sidor kommer fram o jag blir tom irriterad på skraltiga tanter som går för sakta. Och alla andra som inte håller min takt, (turbo-tempo) har fått höra mig frusta irriterat..
Och om det har stannat nån fjortis framför mig så jag lite fint drämt in mina kassar i dom. usch, jag vet, jag är hemsk...

Men nu är det tid för julefrid! haha, vad nu det är.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0