Picasso och bondgårdar


Jag har stört mig på en jäkligt trivial sak, men det blir ändå en hjärtefråga eftersom jag tänker så mycket på det. Har dom där i Idol ingen stylist i år?? Dom ser förtäääskiga ut. Enligt min åsikt.
Ta Picasso tex, hon har ju snygga kläder privat, men på fredagskvällarna drar hon på sig dom fulaste trasorna...fladder hit o dit osv. Ser ut som kläder jag o mina vänner hade på sig på nyårsafton 2000.
Usch va onödigt att skriva egentligen...tycker ju Picasso verkar skön och snäll och allt sånt, och hon känns så ärligt tacksam, sånt växer inte på träd. Så, nu känns det bättre.

Jag har just kollat på "bonde söker fru".. Jag vill också bo på bondgård! Gosa med smågrisar, rida på hästar, mocka, äta grillat på gräsmattan, och måla om ladugårdsdörrar! Men hur gör man då? Om man inte vill medverka i "bonde söker fru"? Köpa en bondgård?
haha, det skulle se ut det. Eller? Hm...
Det verkar så enkelt, jobba som satan på sin gård och leva på det. Så genuint liksom.
Inte direkt som att åka runt i Sverige och gå på konstiga auditions, och bo i ett halvår hit och dit i 2:a handslägenheter på mer eller mindre tveksamma ställen.
Vilket liv man lever egentligen..ibland känns det rätt ohållbart minst sagt. Men, man gör det väl av en anledning?  Visst gör man? För att man gillar det? Och för att det är rätt för en just nu? Snälla säg att det är så? Så kan man byta bana och göra nåt helt annat sen om man vill det, köpa bondgård eller nåt?
Oj, oj, oj. Nu blev jag omunter. 
Vad gör man då? Jo, man rycker upp sig! Tar en kopp kaffe, en lussebulle och tittar på fulkultur på tv!

Det är vad jag ska göra nu.

Kärlek och socker
 / fulkultur-älskaren 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0