Ett nytt år på intåg


Ikväll smäller det!
2007 blir 2008! Ett helt nytt år, och ett gammalt relativt skitcrap-år bakom sig.
Och ett nytt friskt och fint år framför sig.
Nyårslöfte? njeaaee..vet inte så noga. Mest bara att det ska bli ett nytt år, och helst att det ska bli bättre. Och det tror jag att det blir!
Ikväll ska jag till stockholm och fira in mitt nya år! Skulle kunna bli kaxig och säga: Jag drar till sthlm ikväll, ska på trerätters, och glittriga kläder.. Men riktigt så kaxigt är det inte. Vi ska till en lägenhet utanför nånstans..vi har skramlat typ 70 pix var, och Lilis lillebror ska slänga ihop nåt som går att äta på..och det är inte mer än högst tio pers..och jag skulle kunna sätta pengar på att alla har jeans och koftor på sig. Men själv tycker jag det är alldeles perfekt, passar mig som handen i handsken att fira så. (är lite av hata-nyår-typen) Så det ska bli roligt! Vi har laddat upp med diverse alkoholhaltiga drycker, och både Emma och Lili är riktiga må-bra-piller! Så jag ser fram emot kvällen!

Igår va det dop, Cajsas lilla Celina va det som blev kristen.. Så liten o söt, bara 1 månad gammal! Hon hade fått utslag och va alldeles rödprickig, men söt som socker. Jag sjöng lite låtar, det gick rätt bra tror jag. Sen va det roligt att träffa Lina, Rickard och Annika. Vi satt som tonåringar och fnittrade och viskade. Ungefär som förr i tiden.. Det tog lååång tid att öppna alla presenter.. Vi gav en röd "gung-älg" till henne, som vi va mäkta stolta över! Det va det klart största paketet, för Lina (med en hel del hjälp av killen sin) hade skruvat ihop den. Otroligt söt om vi får säga det själva.
Efter dopet åkte jag och Annika ut till Carros nya hus, och käkade pizza o grejer, och skvallrade vidare. Mycket trevligt! Deras hus va stort och fint. Med stall!! Jag vill också ha ett stall på min gård. Och deras badrum va så stort...Det va dubbelt så stort som hela min lägenhet i Göteborg!!! Sjukt, helt sinnessjukt.



Önskar alla goda vänner ett underbart gott nytt år!!!

En speciell tanke till min speciella Anna-lill som firar uppe i Åre, jag skulle gärna fira in det nya året med dig!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, visst var det fint huset? Hoppas du hade en kanon kväll! Kram

2008-01-03 @ 00:02:05
URL: http://theankispankis.blogg.se
Postat av: Anna-Lill

Åh va fin du är. Detsamma! Ingen är som du!

2008-01-03 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0