10 februari

Jomenvisst!

Här är jag och bloggar bara för att jag tänker att då kanske jag börjar blogga mer..
Jag sitter i min soffa, den senaste aktiviteten som ägde rum va att jag letade efter kanal 11 på tv:n för jag vil minnas att vi tittade på den igår..men jag hittade den inte. Så nu tittar jag på en fullständigt galen hund som hugger efter ceasars hand.

Igår va det secondhandrunda på schemat! En bil och en glad skara förväntansfulla fyndare.
Jag fyndade nog minst, men kom hem med ett par saker som livade upp köket iaf!


Se där! Lite billigt krafs gör en alltid lite gladare!

Ikväll blir det kör. Jag har inte sjungit på evigheter så det ska bli härligt!

Tata.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att du bloggar igen! Hittade hit för länge sen, men inte kommenterat innan. Tror att jag googlade ngt om Astrid Lindgrens värld o hittade hit! Kommer du till ALV i sommar också? Du gjorde ett kanonjobb som prussiluskan, eller "pippis mamma" som min 2-åriga dotter sa när vi var där i somras!

2011-02-11 @ 16:40:48
Postat av: Anna-Lill

Hallå, kom igen nu Line. Ett blogginlägg till nu då, kom igen, du klarar´t!



Pusssss!

2011-02-15 @ 21:31:11
Postat av: Line

Hej Annelie, kul att du snubblat in här, och härligt att du har haft det fint på Astrid Lindgrens Värld!

Jag har efter sex säsonger där nere bestämt mig för att vara lite ledig i sommar! Men dom slipper mig inte helt, då jag ska jobba lite maj och sen hela aug!

2011-02-16 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0