Jomenvisst!


Underbart! Efter att slitit mitt hår ett tag så lyckades jag äntligen att blogga från mobil och få med en bild! Jag är ett Geni.
 
Här händer det grejer minsann! Om två månader drar jag och Johan till Thailand! Och oj vad det glädjer mig! Solen, turkosa vatten, vita ständer, massa god mat, billig öl, och kärlek! Jag får leva på vatten och bröd innan och efter för att stilla mitt dåliga samvete över att göra av mig pengar när jag inte tjänar några. Men det är det värt! Lätt värt!



Wunderbar!

Och mina kära föräldrar är i New york och hälsar på min kära syster. Känns lite ledsamt att jag inte är med dom.. men nu kan jag muntra upp mig med att jag får åka på andra äventyr när tiden är inne!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: anna-lill

Åhh va härligt, det är du värd fina du!



Så dina päron är i NY nu?! Då kanske vi springer på dom nånstans i den lilla lilla staden. Guu jag kommer få toksvindel när jag kommer dit... Tänk om du hade varit med, åh va härligt det hade varit!! Men men, som sagt, en annan gång! Pussss

2010-10-01 @ 17:13:23
Postat av: Erika

Hurra! Hon är tillbaka i bloggvärlden! Du hade så långt uppehåll att jag nästan gett upp, men så plötsligt hände det! Som en trissvinst. Tjo!

2010-10-23 @ 01:03:24
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0