Fest


Inte för att det rimligtvis är värt att blogga om ... men what the heck, sova lär jag inte göra än på ett tag iaf.
Har varit på fest. Trevlig fest. Eller fest och fest. Samkväm snarare, som Södling den gamle godingen skulle uttryckt det.
Var det trevligt och roligt? Ja.
Värt att blogga om? Vetefan. Nöjer mig med att säga : jag hade en rolig kväll ikväll. Så.

Så varför i jösse namn bloggar man ens.. frågan förföljer mig.. Jag tycker själv att det är tråkigt med bloggar, men förljer ändå vissa slaviskt. En del för att det är lite smått trevligt, en del för att man alltid blir upprörd på det ena eller andra sättet. Och vissa av ren vana.
Summan av kardemumman måste väl ändå vara att jag ändå gillar det på nåt vis.

Imorgon är det öppet hus för stadens alla hantverkare här på liborius igen. Roligt.
Vad är det egentligen som väntas av en? Borde man koka kaffe åt dom? borde man tina upp lite bullar? Köpa kakor? Bjuda på lunch?
Jag kan inte reglerna, så jag planerar att fly fältet.

Imorgon, blir en bra dag. Längtar redan.


Tata!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du som funderar lite över vad du ska blogga om? Jag tycker verkligen att du borde blogga om din lilla förändring på facebook, en liten jag som sitter sjukt många mil bort bli ju himla nyfiken! ;-)



Och William tackar massor! :-D

2009-03-09 @ 13:24:34
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Erika

Nischa bloggen, låter grymt! Har själv haft hantverkare i huset i två år, fast de har ju inte varit i min lägenhet så länge... Men det kändes som det ibland. De kastade ju ut mig oxå. Nu ska jag sova. I en norsk säng! Puss

2009-03-10 @ 22:39:17
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0