Yoga och Sushi


Idag har stordåd uträttats. Jag tog mig i kragen, släpade mig ut i regnet, och stövlade till sist in på SATS.
Yes, här har det tränats för första gången sedan urminnes tider.
Jag höll på att bli övermodig och träna 2 pass i rad, men tog mitt lilla lilla förnuft till fånga och valde bort ett. Så det blev en timmes yoga.
Benen skakade efter en solhälsning. Fy fan vad pinsamt. Men skam den som ger sig, så jag skakade mig igenom passet och kände mig duktig efteråt.
Instruktören sa att vi skulle unna oss nåt gott efteråt, så jag va inte sen att köpa med mig sushi hem. Gott gott.
Äta bor man annars dör man.
Eller tappar allt sitt hår....

Nu ligger jag under ett täcke, en filt, och med stickad tröja och raggisar på mig, ty det är nog minusgrader i min alldeles egna lägenhet.

Tata!


Kommentarer
Postat av: sara persson

Glädjer mig att höra att du tagit dig tag i att träna! Träna bör man annars dör man också.. Yoga är kanon om du inte tränat innan så mycket.



Vilket Sats är du på? Carolin, min taekwondokompis brukar ha boxpass :-)



Kramar till dig!

2008-11-13 @ 09:44:55
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0