Vintern tog mig med storm!

Gott folk!! Vill ni ha en vargavinter så kom till Söderfors!
Eller nja, så himla galet kallt är det inte än, men snö så in i bängen.
Jag kan inte motstå den, den är så fin, så fluffig, så vit, så ren..som jungfru maria.
Jag som inte brukar vara ett fan av vintern what so ever, måste erkänna mig besegrad, om så bara för en dag...
Kommer antagligen gnälla över den imorn, när jag ska försöka mig på eldprovet att åka upptåget. Eller när mössan blir blöt. Eller när jag halkar och tycker det är pinsamt.
Men nu, älskart! (söderfors-mål)





Tata!


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Åhhhh va fint det är!!

Här i storstan är det också snö men inte alls så där mycket & ingen sol heller för den delen.

Puss!

2008-11-23 @ 13:01:10
URL: http://anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0