Utmaning

Denna sysselsättning passar mig utmärkt en dag som denna.
Läste detta på Anna-lills blogg, självklart tar jag mig an utmaningen..

Utmaningen lyder som följer:
* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
* Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Här kommer det!

1. Jag är rädd för gammal mat. Om jag är bortrest i några dagar, måste jag byta ut all mat i kylen när jag kommer hem, för då känns den gammal. Kollar alltid datumet på folks mjölk och bröd, om jag ska äta hos dom..

2. Jag har varit Yatzy-beroende. I somras spelade jag med mig själv varje morgon typ gånger, på lunchen med en medberoende, sen på typ 10 gånger till innan läggdax!

3. Jag har inte ett enda par matchande underkläder

4. Jag har en fånig dröm om att kunna skriva egen musik

5. Jag började bruka nicotin vid 25 års ålder, moget.

6. Jag är svag för Fame-The musical (svenska), välvalda tillfällen startas musiken och jag sjunger med för full hals och kan vartenda ord...

7. Senap, jag älskar senap.

Sen har jag inte en aning om hur man länkar till andra, eller om jag vet om sju st bloggare...
Men jag nämner några namn helt enkelt. Change of rules...ajaj.

Anna
Sara P
Annika
Mattias

Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0