Blondiner


Tittade just på en dokumentär om blondiner.
Rätt underhållande.
Förr i tiden  försökte man bleka håret med gul arsenik och duvspillning..
Blondiner har svårare att få arbete än brunetter...(måste vara därför jag är arbetslös)
Blondiner får ofta lägre lön än brunetter...
Å andra sidan så har en blondin mycket större chans att få hjälp med bilen än en brunett, jippie.
Om man färgar håret blont, så eftersträvar man medvetet eller omedvetet efter ungdomlighet och perfektion...
Hugh Hefner, hör och häpna, föredrar blondiner för att man har "roligare" med dom...
Fertilitet är kopplat till blont hår. Blont hår påminner om solen, solen står för liv, därför vill man göra barn med blondiner...

Jag har ju nästan alltid varit blond, förutom i åttan, då jag gjorde nån slags revolt och klippte av det och färgade det mörkbrunt. Men i nian va jag blond igen, tydligen blev min längtan till ungdomlighet och perfektion för stor.
Efter förra sommaren va jag mörkblond ett tag, (jäkla Kaj) men även då tog eftersträvan till ungdom och perfektionism över. Nu är jag blond igen. Skönt! arbetslös, fertil och dum.


mörkt...


Idag är en konstig dag. Det ligger nåt över den här dagen.. nåt mystiskt och lite svart. Men utgång ikväll iaf..
kanske det kan få en på andra tankar! Det tror jag bestämt. 

Adjöss



Kommentarer
Postat av: silvia

du ser så sneeky ut line darling!

2008-11-29 @ 19:55:57
Postat av: sara persson

Blondin, ja, det är ju jag med fast med fusk. Så jag längtar till ungdommen, men då var jag ju mörk... förutom i luggen som var kritvit gulaktig.



Men oj så fina vi är!!

2008-11-29 @ 23:57:55
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: Mattias

Fan. Kan det där gälla mig också? Dannyboy = en fertil solskenspojke som får hjälp med bilen och som Hugh Hefner har lite "roligare" med.

Ehhh. jag vet inte riktigt.

Men du är fager i blont arbetslös eller ej.

2008-11-30 @ 18:14:14
URL: http://nartidenarinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0