Arlanda och domedag


Sitter på Arlanda. Kom på att jag har datorn med mig, så nu känner jag mig sjukt "bloggbrudig", när jag sitter med min latte på café och plickar.
Man ska inte ropa hej, men mitt flyg verkar bli av, och detta utan förseningar.

Jag fick en dag i uppsala till slut, mitt i snökaoset. Efter en massa tappra timmar kom jag till sist fram till mina uppsala-godingar!
Först lunch med Lina, prat om fyllor, bakfyllor och bakfylleångest. Mycket underhållande.
Sen fika på Storken med Silvia, prat om lägenheter, romantik, och gymnasietid. Mycket trevligt.
Sen till Hannahs café, prat om musikaler och om att domedagen kommer inom en mycket snar framtid. Mycket intressant.

Nu ska resfeber-line gå och sätta sig vid sin gate, och vänta där en timme, för att vara på den säkra sidan.

Tata!

Kommentarer
Postat av: silvia

Alltid mysigt att vara med dig Patsy!

2008-11-25 @ 20:42:15
Postat av: sara persson

1 timma innan nar det ar inrikes? :-) det ar bra jobbat ;-)



Hoppas du har det bra och mar bra!



puss och kram

2008-11-26 @ 19:57:19
URL: http://ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0