Lägenheten!

Nu är min kära lägenhet äntligen så pass klar att man trivs riktigt bra i den!
Min kära pappa, och min kära mamma, har ställt upp så mycket för mig, det är rent otroligt.
Nu har jag för första gången mitt namn på dörren, till min alldeles egna lägenhet, det känns riktigt jäkla gött alltså.
Titta bara!


Ljuvligt.
Igår hade jag lite inflyttningsfest, Tobbe och Pekkari ville väldigt gärna det. Självklart ställer man upp.
Det va riktigt trevligt, så många fina människor! så trevligt att jag helt glömde bort att fota, jag brukar vara bra på det annars.
Det bjöds på Obama-bollar, killen till ära. Heja heja!

Jag funderar mycket över livet, det har ju hänt en del. Har ju precis kommit hem från höstmarknaden i vimmerby, och nu efter sju månader där, så är det över! så konstigt, det känns som om man ska till Vidar på fredag. Lite vemodigt. Fast skönt med.
Höstmarknaden var grym, så himla många fina besökare! Alla var så glada, och det va mycket mysigt. Helt annan grej med höstmarknad jämfört med sommaren, annan känsla. Gillart.
Och våra får! Dom kommer verkligen att saknas, dom tappra krakarna. Varje morgon va dom fulla med frost på ryggen, måste ju fotas.




Tata!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till lägenheten!!



Får jag komma och hälsa på snart. Kommer ju upp till Ggb och söker om någon vecka. Kanske iallafall hinner med en snabb fika!



Kramar du fina

2008-11-06 @ 20:22:00
Postat av: Line

Jag tar gärna en fika, absolut! Men jag vet inte riktigt vem som frågar? =)

2008-11-07 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0