Elektrikarn, fortsättning..


Ok, detta har tagit en skum vändning..
Han grymtade och klagade, sen satte han på ungen och drog iväg. Elen dog helt, och jag ringde igen..Han kom tillbaks.. Fixade och frustade ett tag till, sen säger han: "Om du ringer mig igen så kommer jag och slänger ut den här ugnen genom fönstret. Jag skrattar nevöst till vad jag hoppas ska vara ett skämt. Han skrattar inte, utan mumlar nåt och försvinner ut genom dörren.
Nu, tio minuter senare, så plingar det i min mobil. Då skickar killen ett sms till mig! Orimgligt!
Där står det typ, "Hoppas ugnen funkar nu..Vi kan inte fortsätta ses på det här sättet..=) Men ring om det strular igen, Ha det gott.."
Sjukt ju. Är det en flirt eller? Flirtar min arga elektiker med mig? Ska det gå till på det sättet?
Nu hoppas vi att min stackars ugn sköter sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, killen har ju humor! & ja han flirtar nog lite smått, eller iaf kollar läget... Puss!

2008-11-17 @ 12:45:56
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com
Postat av: Emmelie

hahaha....vad konstigt sätt att flörta på, men det e klart han gjorde det.

Var han snygg då???

Kramar till dig

2008-11-17 @ 17:29:32
Postat av: Anonym

Nej, killen va inte snygg..Kepa och snus-killen liksom. Han lär inte vinna många brudar på sitt lilla egna sätt..=)

2008-11-17 @ 19:18:53
Postat av: sara persson

Klart han flirta, men det var lite roligt tycker jag. Och gjorde han det inte var det ännu roligare. Skön kommentar.



Härligt att träffa dig idag Line! Ta hand om dig!



Kramar

2008-11-17 @ 23:13:37
URL: http://ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: pia

HAHAHAHA undebart!

2008-11-18 @ 21:54:51
Postat av: Sandra

Jag tycker han verkar obehaglig som satte på ungen! Räknas inte det som våldtäkt eller åtminstone sexuella övergrepp!? ;) hehe!

2008-11-19 @ 08:28:07
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com
Postat av: Lili

För det första, elektriker som sätter på ungar håller vi oss borta ifrån! För det andra....vilken skum typ!!

2008-11-21 @ 12:31:42
Postat av: Line

Ungen, schmungen..märk inte ord..bastarder.

2008-11-21 @ 18:55:19
Postat av: vickan

Han älskar dig Line!

2008-11-22 @ 12:39:04
URL: http://vicora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0